Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lizy29 schreef:Daar is niet zo veel kalf meer aan
Selka schreef:Jullie gaan veel te hard om bij te houden haha. Wij hebben een weekend besteed aan palen slaan. Het lukt alleen niet zo erg. Zelfs met kraan en trilblok niet. Nu voor aankomend weekend een zwaardere kraan met hydraulische boor gehuurd. Vervolgens een hydraulische palenrammer voor op de trekker erbij en dan wil het hopelijk wel. Onze huidige "snelheid" is 4,5 paal per uur
Ziezo_X schreef:Wij hebben trouwens nog een uitdaging genaamd Japanse duizendknoop. Degene met de gouden tip stuur ik een reep Tony op![]()
_Christina schreef:Ziezo_X schreef:Wij hebben trouwens nog een uitdaging genaamd Japanse duizendknoop. Degene met de gouden tip stuur ik een reep Tony op![]()
Of het de gouden tip is, weet ik niet. Maar je zou de lokale hovenier eens kunnen vragen of hij aan heet water onkruidbestrijding doet. En of hij toevallig voor die machine een opzetstuk heeft om te gebruiken tegen Japanse duizendknoop. Ik moet er wel bij zeggen dat deze techniek (en al helemaal icm dat opzetstuk), dat nog in opkomst is. Dus er is wel een kans dat de hovenier je (nog) niet kan helpen.
_Christina schreef:Ziezo_X schreef:Wij hebben trouwens nog een uitdaging genaamd Japanse duizendknoop. Degene met de gouden tip stuur ik een reep Tony op![]()
Of het de gouden tip is, weet ik niet. Maar je zou de lokale hovenier eens kunnen vragen of hij aan heet water onkruidbestrijding doet. En of hij toevallig voor die machine een opzetstuk heeft om te gebruiken tegen Japanse duizendknoop. Ik moet er wel bij zeggen dat deze techniek (en al helemaal icm dat opzetstuk), dat nog in opkomst is. Dus er is wel een kans dat de hovenier je (nog) niet kan helpen.
lizy29 schreef:Welkom ziezo. Ik moet heel eerlijk bekennen dat wij het graszaad nooit inharken. Ik vermoed dat je sleep idee te grof gaat zijn dus als je wilt inharken dan word het gewoon met de hand. Moet op een stuk van 30x30 volgens mij ook prima te doen zijn.
Edit: even de Japanse duizendknoop gegoogled maar volgens mij hebben we die hier niet.