Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tinkersjakie schreef:Hahaha geweldig je auto!!!
Geen idee wanneer ik de kerst versiering ga doen. Ben er meestal al zat van door de winkel.
Fabster wat een leuke pony!! Ben gek op pony'sen super lucht op de achtergrond!
Sta te wachten dat de paarden hun muesli op hebben dacht..... genieten jullie ook altijd er zovan.... de laatste ronde, paardjes heerlijk aan het knabbelen op hun hooi. Stalletje weer lekker schoon en heerlijk stil en eigenlijk heerlijk weer!
Ik geniet er altijd wel van en kan soms zo uren we staan
Wendy schreef:Het ziet er prachtig uit idd, maar ik ben het sjouwen met water nu al weer zat. Ik wil mijn nieuwe stal![]()
Citaat:Ik doe veel aan hand- en grondwerk. Geen kunstjes, maar echt oefeningen voor balans en voorbereiding op rijden. Alle zijgangen en met Sjaak nu bezig met piaff. Ikleer ze eerst alles vanaf de grond aan. Daarna gaar het rijdend vaak bijna vanzelf. Op deze manier kan je paard zijn balans leren krijgen en sterker worden, zonder meteen extra gewicht te hoeven dragen. Ben daar met mijn jonkies ver voor het inrijden mee begonnen. Al die oefeningen die jij nu beschrijft, [***], gaan je later met het rijden helpen. Want nu gebruikje waarschijnlijk nog een zweep als aalwijzing, maar dat wordt straks je been of je teugel.