Hier zou niemand vrijwillig willen wonen dan ik soms

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:60k is best heftig
DuoPenotti schreef:Dat storen heb ik ondertussen naast me neer gelegd... het is niet anders.
Ik heb zo'n vermoeden dat als wij het ooit verkopen dat het in het funda topic over de tong gaat als dat oude huis, dat daar nog mensen woonde
Nee zo erg is het ook weer niet...
Dais_ schreef:DuoPenotti schreef:Dat storen heb ik ondertussen naast me neer gelegd... het is niet anders.
Ik heb zo'n vermoeden dat als wij het ooit verkopen dat het in het funda topic over de tong gaat als dat oude huis, dat daar nog mensen woonde
Nee zo erg is het ook weer niet...
Dat zou hier ook zo zijn denk ik! Alhoewel wij al veel gesloopt hebben.
Twee weken geleden stond er hier een vrouw aan de deur. Ze kwam vertellen dat ze in ons huis had gewoond als kind en ze kwam vragen of ze haar pas overleden moeder van 99 mocht uitstrooien.
Welja, ga je gang. Dus nu ligt heel de tuin bezaaid met as.(zelfs na meerdere regenbuien blijft het zichtbaar).
Die vrouw is ook nog even binnen geweest en ze vond het zo leuk dat we de oude keuken nog hadden en het trapje naar de bijkeuken. Ze vroeg of ze er foto's van mocht maken.
Welja... doe maar![]()
Ik vind het grappig dat dit huis zoveel geschiedenis heeft. Dit is nu de vierde oudbewoonster die spontaan langs is gekomen. Er heeft vroeger een hele grote familie gewoond. Opa en oma, ouders en 9 kinderen! Zoveel herinneringen, zoveel verhalen. Over dit huis kan wel een boek geschreven worden denk ik
.