Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
biancaaaa schreef:Wauw wat een mooie honden! Maar van wat ik begrijp niet simpel?
Mijn vriend is ook helemaal weg van pool- of wolfshonden maar hebben nu een herder die overal mee naar toe kan en waar hij alles mee kan doen (oa hardlopen of met paard mee naar buiten).
[ [url=m/VwM7Zc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dais_ schreef:Mijn ouders hebben een karpatische herder. Die doet ook alleen maar waar ze zin in heeft. Ontzettend mooi en lief, maar enorm eigenwijs en zelfstandig.
[ [url=m/K5WnlH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag waren de paarden hier gelukkig weer een stuk rustiger. Ze hebben weer lekker gegeten en 1 waterbak was zelfs leeg en werd demonstratief door de paddock gerold. Gelukkig maar, zo heb ik ze graag.
Jade schreef:Prachtige honden ja, echt plaatjes. Ik heb in het verleden een Jack Russel gehad en die was eigenwijs en zelfstandig zat; voor mij hoeft dat echt niet meer
Karin, schrikken zo loslopend paardhier is het terrein omheind, en 1 zijde sloot. Als ze ontsnappen kunnen ze gelukkig hooguit bij 1 buurman de tuin in. Maar goed ook, want de shet heeft al rondjes om het huis gerend met mijn schoonmoeder erachter aan
Hier vandaag voor het eerst (een beetje) modder gehad! Gelukkig is alles wel weer ontdooit en lijkt de waterleiding het zonder lekkage overleefd te hebbenzaterdag ochtend eerst maar ns aan de slag met verwarmingslint.
_Tarzan schreef:Wauw mooie honden en paarden Marlies!
Is de voorste een schwarzwalder?
Enne, je hond is dus groter dan Rocky![]()
Karin, wat een leuk vooruitzicht een weekendje weg! En begrijpelijk dat je niet meer durft te vragen Haha! Laat je ze dan gewoon binnen of buiten?
Karin_deB schreef:Ben wel blijven zitten gelukkig
Belker schreef:Etjes My-C.
Jullie ook zo de balen van de koude en natte dag? Ik wel.
Belker schreef:Bijzonder Dubbelfun.
Hier staan ze vooral buiten. De ijsco vind de schuilstal stom, de merrie staat er wel masr ligt het liefst in de paddock in het zand, net als de ijsco.