MinimeLona, wil je hem nog sturen?
Ik was ook niet wakker hoor, ik noemde jou ohjajoh, terwijl je zo'n mooie boktnaam hebt nu, oeps 
Fabster, dat hij op de straat normaal loopt vind ik alleen maar bizar, heeft hij last van pezen misschien? Bang om weg te zakken in de ondergrond?
Mijn paarden krijgen VitalComplete van pavo, is ook vitaminebrok. Ben aan de laatste restjes muesli bezig, verder alleen nog Seniores Priores, Lola mag nu een beetje mee snoepen, maar straks is het weer voor Kyra alleen, familie rond&gezond (Lola & Caily) heeft dat echt niet nodig.
Wendy, knap gedaan, en ook genoten dus? Ik ren me juist rot op mn werk (McD), en ga ook nog eens op de fiets heen en terug, daar zit vast een verschil in motivatie dan 
tinkersjakie, ik ben dan wel benieuwd, voerde jij in die tijd op pension en proberen met onbeperkt verpakt of onverpakt? Als je meerdere keren per dag voert en ze staan grofweg genoemd nooit langer dan 4 uur zonder hooi, lijkt mij er weinig mis mee hoor. In sommige gevallen werkt dat gewoon beter. Dat is hier niet het geval, Kyra is eerder te dun dan te dik, maar loopt ook 150 - 200 km per maand, endurance gericht. Lola is pas 2 dus groeit nog hard. Caily is 16 en niet altijd even goed gebit, dus die mag ook gewoon mee eten.
Chasey, leuk! Een doel voor 2017 dus. Al ga je indirect dan nog steeds alleen met Nick op pad
Handig zo'n kist! Ik heb ook zoiets hier in de tuin staan, niet met paardenspullen hoor. Die liggen gewoon in de schuur die op slot gaat.
Natalie
Ik vind het juist heerlijk! Al is mijn vloerverwarming echt heilig!
Caily is inderdaad al eerder van mij geweest, ik verkocht haar november 2015. Helaas is ze bij haar huidige eigenaren niet op haar plek zoals we allemaal hadden gehoopt, ondanks dat ze alles krijgt wat ze nodig zou moeten hebben!! Maargoed, als een paard zo duidelijk is, kan je niet anders dan eerlijk zijn en de keuze maken dat er wat moet veranderen. En dus nu komt ze weer terug naar mij. Een van de redenen dat ik haar verkocht is dat we qua rijden niet dezelfde doelen hadden, zij genoot het meeste van een rustig blokje om, terwijl ik juist langere ritten op hoger tempo wilde maken. Omdat ik nu Kyra, en straks ook Lola, erbij heb, is dat al heel anders. Kyra sluit precies aan op wat ik wil, en Lola is ook jong en fit, dus Caily "moet" niks wat dat betreft. Verder was/ben ik altijd erg gek op de merrie geweest en hebben we samen al best wat beleefd en bereikt. Hoe het nu verder gaat, heb ik geen verwachting van. Ze is bijna 17 jaar, afgelopen jaar best wat veranderd, niet altijd in positieve zin, mijn paarden staan op een locatie die zij niet kent, en Kyra en Caily kennen elkaar ook amper (1 nacht samen gestaan, en andere keer nog een dag). Caily is wel gewoon goed te rijden verder hoor, dus ik zal er best eens op kruipen, maar hoe vaak en hoe fanatiek doe ik nog geen uitspraak over.
Druk wordt het zeker, met 3 paarden en 6 dagen per week aan het werk. Maar gelukkiger kan je mij niet maken, zowel qua paarden als qua werk, daardoor is het goed vol te houden. Ik heb twee dagen per week al een fijne bijrijdster en wie weet komt daar er nog wel een bij als blijkt dat ik mijn rust niet krijg. Gelukkig werk ik vaak 's avonds waardoor ik overdag alle tijd voor de paarden heb.