Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Akshay schreef:Brr, lees ik nou goed over wolf op 20 m afstand? Of toch km?
Ik vind het wel een beetje verontrustend, al zit ik er, nu nog, ver vanaf. Technisch gezien zou mijn omheining wolf proof moeten zijn, maar ik wil t liever niet zeker weten.
Hier volop regen, ik baal heel erg, de boel droogde net weer wat..
Gisteravond hadden de twee monsters hier nog steeds onenigheid. Lijkt een beetje op strijd om de rangorde. Uk blijft steeds recht voor mijn Fjord staan, hoe hem dan weer een rondje jaagt omdat dat niet mag
Akshay schreef:Verder Karin, spokend paard zo in de ochtend is slecht voor je hart indd.
Mijn hekwerk is rondom gaas als dit
https://images.app.goo.gl/RrmhSCmKL9qBeyqQ6
Van 1,90 hoog. Met onderlangs een stroomdraad. De poorten erin zijn eveneens zo hoog.
Eerst wilde ik een lage poort erbij in laten zetten naar de grote wei, maar ik heb naar aanleiding van de voorjaarswolfberichten besloten dat ook daar een hoge poort moet. Zonde om een zwakke plek te maken.
Óf het 100% wolfproof is, vast niet hoor. Maar als ik zo opzocht wat geschikte afrastering is was het niet verkeerd.
Hier is het eindelijk droog, zonnetje. Paarden staan op te drogen nu.. t is meteen lekker ipv guur koud
boemel schreef:Das een mooi fort geworden.
Volgens mij kan een wolf daar wel overheen, maar dan moet hij wel echt willen. Waarschijnlijk vindt ie omlopen makkelijker
Akshay schreef:_Tarzan schreef:Je geeft mij hoop Akshay, wij hebben ook zo'n omheining met prikkeldraad bovenlangs en hoge poorten, hopen dat de wolf niet langskomt en Rocky aanziet voor schaap
[ [url=m/FfR4i7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze mekkert ook al bijna
MarliesR schreef:Ze zijn in elk geval wel groot(Vooral Yorek dan, schofthoogte ruim 80cm).
[ [url=m/JRsx5i.jpg]Afbeelding[/url] ]
Grootste liefhebberij is wel "plet het vrouwtje"![]()
[ [url=m/l3Jv1D.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar ik heb al heel lang geen fototopic van ze gemaakt, heb wel nog een volgtopic voor ze waar ik veel te weinig in post. Zou ook eigenlijk weer eens nieuwe foto's van ze moeten maken.