SillyB schreef:jezus Jade wat een oelewapper heb jijdat zijn van die kleine dingen waarvan je niet denkt dat het mis kan gaan en dan nog...
Hij heeft de veearts indertijd ook geleerd dat als je nieuwe boxen neerzet met tralies in de deur die je open kan klappen, je er dan ook voor moet zorgen dat je die tralies vastzet tegen de onderste helft van de box om te voorkomen dat ze met het luikje gaan spelen en (bijna) hun kaak breken
zelfde paard wat indertijd de waterleiding langs de bovenrand van de box krom heeft geslagen en een keer met 1 achterbeen uit zijn luikje heeft geslapen. nu ik erover nadenk was hij misschien wel een beetje bijzonder
zo, schrikken lorette
vervelend dat het ook zo onduidelijk is waar het door komt
leuk plaatje met de kat, wij hebben er helaas geen meer sinds de vorige is platgereden
zijn ook nog niet aan een nieuwe begonnen, ze rijden hier toch harder dan ik vantevoren verwacht had.olympia, heb ik ook last van, het is op stal toch kouder dan ik verwacht had, dus ondanks dat mijn merrie met deken over staat, heeft ze behoorlijk dikke vacht, en het ziet er gewoon een beetje shabby uit ten opzichte van kort sportvachtje vind ik
ze doet alleen niet veel op het moment, dus om alsnog te gaan scheren vond ik ook een beetje onzin.
dat zijn van die kleine dingen waarvan je niet denkt dat het mis kan gaan en dan nog...
geheel tegen de regels in, maar ik wil geen paarden die precies om 5 uur voor het hek staan te drammen of niet even een halfuurtje langer binnen of buiten kunnen blijven. Ze krijgen de aandacht als het mij uitkomt en dat maakt ze eigenlijk allemaal heel rustig. Als ik dan eens een dag niet kan en een vriendin het overneemt, hoeft die er ook niet op speciale tijdstippen te zijn voor ze...
Dan is er gewoon geen beginnen aan... koehalsters door, tussenschotten van trailers krom... dat soort dingen ja.
met zijn bijzonderheden. Balen hij buiten zo gestrest is en blijft en dan zo gevaarlijk wordt...... 
.
.

Grappig dat die voorbijganger even aanbelde
Heerlijk zo ruim!! Wij hebben ook geen vaste tijden.. maar de paarden kennen het geluid van de schuurdeur maar al te goed, en dan weten ze ook dat het eten eraan komt