Chasey schreef:Fabster, Cool die buizerd! Gelukkig bleeft ie wel op e grond zitten, kunnen aardige agressieve beestjes zijn als ze iets verdedigen. En mooie bos plaatjes.D
Ik denk niet dat het een buizerd was. Hij was echt best klein. Ik ben eens gaan zoeken op ibternet, maar ik gok op een smelleken (dwergvalk). Die zitten ook grasg op de grond, las ik. Ik ben ook welhee voorzichtig erlangs gegaan. Die beesten hebben flinke klauwen en scherpe snavel. Die hoef ik niet in mijn nek. En ik had weinig uitwijkruimte, want ernaast zat een sloot die 2 meter naar beneden loopt. Dus was inderdaad blij dat hij (of ik denk eigenlijk een 'zij') bleef zitten.
Kun je niet met Nick eerst naast hem lopen, tot je voorbij alle bouwputten bent en dan pas opstappen? Zo deed ik dat in het begin met Caj. En heel af en toe stap ik nig wel eens af, als ze helemaal blind gaat op zelfbedacht gevaar.
Op een route bij ons hebben mensen een brievenbus op een stok in een nepsteen geze. Die stok is een beetje scheef, dus de 'steen' (lijf) met stok (nek) en brievenbus erop (kop) is net een soort beest (met een beetje -paarden-fantasie). De eerste x ging ze echt uit haar dak. Ik hing bijnain een boom. 2de x kwam er ook nog een enorme tractor met aanhanger langs op dat moment. Zag haar al opzij springen en precies voor de trekker belanden. Dan liever er even naast...