Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, hij heeft beide weer keurig op de rit gekregen na het veel te kort bekappen en bijna kaarsrecht zetten van ruim 2 jaar geleden en daar rustig de tijd voor genomen.
en ik ben echt erg!!
Weet zeker dat je echt een toppaard aan haar krijgt. Alle nakomelingen van Kiss zijn qua gedrag goud waard en gaan goed de hoogte in.
Mijn kerel komt vaak meekijken met koffie en een peukje en dan zegt ie: 'Goed zooooo Viooooool!' Of 'Goed bezig Beremans!'.

Waarvan ik iedere keer weer zeg dat hij dat niet moet doen maar dat is zijn instinct volgens mij
. Anyway, dit gebeurd dus met enige regelmatig en ik lig dan altijd krom van het lachen
Uiteraard weet ik dat ze niet zomaar echt wat zou doen, anders laat ik het natuurlijk niet gebeuren.
Koddig om te zien.
Borstelnekken (Fjord) en Kermispaarden (Tinkers, sorry
) vindt ie maar niks
Tammy kan tenminste harder, luistert en is braaf. (de minpunten laten we maar even achterwege
) 

Hele mooie ruin gezien, poeh. Maar gelukkig dat het een ruin was, daar wordt ik een stuk minder hebberig van dan van merries 
WendyBZ schreef:Kijk maar uit, die van mij geeft inmiddels trainingstips![]()
"Moet je niet weer eens buitenrijden", "zo'n kort rondje maar?", etc.
Geweldig dit!
. Ze geeft bijvoorbeeld HEEL duidelijk aan wáár er gekrabt moet worden en dat is vaak op haar bevallige kontje..... Die draait ze dan behoorlijk snel toe en dan lijkt het net of ze wil gaan slaan, maar ze gaat dan gewoon staan wiebelen. In het begon schrok mijn man daar heel erg van en zette het op een lopen
, maar intussen begrijpt hij dat hij gewoon zijn vingers aan beide zijden naast haar staart moet houden en dan doet ze zelf de rest (wiebelen)
.
.
)
als je daar dan toch loopt,kun je net zo goed even krabben...stuk nuttiger vinden de jongens
.Altijd lief om te zien als hij met ze knuffeld