Het water droop er vanaf. Daarna lekker rollen. Nou ja, het verhaal is duidelijk

Het is wel dé reden dat ze beide geen deken om hebben. Meest fantastische beslissing ooit. Alleen merk ik dat ik zelf nog niet zo ver ben. Mentaal gezien dan.

Ik vind ze er beide zo onverzorgd uitzien. Ik schaam me er een beetje voor als we mensen tegen komen merk ik. En dan ga ik op buitenrit met de vos, ná de zwempartij dus, en na uitgebreid borstelen (met zachte borstels ivm huidvet), en dan is ze nog zooooo vies. En naar mate we meer bewegen wordt ze droger en steeds viezer (opgedroogd zand). Nou ja, paard is heel happy zonder deken. Laten we het daar op houden.
Weet niet meer wie het vroegen, maar nee, nog geen net of iets over de ruif. Lag echt wel wat naast hoor, maar zeker 80% minder dan eerst. Ik doe een update na een week haha.
Oh jee Jade, serieus? Wilde de bak net buiten de deur hangen (hengsels naar binnen). Want vosje gaat smijten met lege bakken. Maar nu twijfel ik...
Laurie wat een heerlijk filmpje en prachtige foto!
Werk je thuis Lorette dat je de paarden zo goed in de smiezen kunt houden? Heeft zo z’n voor- en nadelen kan ik me voorstellen.
Ik deed mijn oogjes ook even dicht vanmorgen toen vosje sprintjes trok over de bevroren track