kvulden schreef:Ik heb de laatste pagina's nog niet bij gelezen. Vanavond maar even doen. We zijn net een paar uurtjes terug van Rosie halen. Ik had een mooi stuk voor haar afgezet zodat we rustig konden kijken.
Eerst een vriendelijke hinnik.... Maar mijn merrie gaat helemaal uit haar dak. Ze gaat nog net niet door de omheining.....
Ik heb haar nog nooit zo gezien met andere paarden. We hebben Rosie nu maar even op stal gezet. Ze werd er behoorlijk bang van. De merrie echt decoren in de nek en mond wijdt open.
De stal staat aan de paddock. Ik heb de boven deur open gehouden. De merrie is nu rustig en staat een eind verder op. Maar net toen ik naar Rosie ging kwam ze op een gegeven moment. Eerst even kijken. Toen snel weer weg en weer terug rennen met de oren in de net naar binnen kijken en de mond weer wijdt open.
Ik laat Rosie nog maar even zo op stal. Hopelijk trekt de merrie bij. De shet vind het denk ik wel goed. Maar de merrie bijt haar als ze dichter bij komt. Een echt loyaliteitsverklaring probleem.
Rosie zoekt bescherming bij ons.
Het zal wel heeeeel toevallig zijn maar het tinkerveulen van mijn vriendin heet ook rosie en die is vanmorgen opgehaald door de nieuwe eigenaar. Ben jij dat toevallig??