Citaat:Het valt een beetje tegen qua weer; wel lekker, maar geen zonHad me net op een lekker zonnetje verheugd.
Hier ook geen zon

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anke schreef:Bijrijder is vanochtend niet op komen dagen. Nu blijkt dat ze niet meer komt vanwege hetgeen iemand op bokt had gelezen. Die had de naam Wondergirl herkent.
Dus zo bam....komt ze niet meer.
Nou ja jammer dan. Staat niks nieuws hier op bokt. En als ze dan zo makkelijk stopt.
Baal wel van de tijd die ik erin heb gestopt.
Ben nu ook wel ff helemaal klaar met bijrijders.
Tinky12 schreef:Dat de hele dag wachten lijkt mij ook niets...ook voor jou komt er wel wat voorbij Lynn
Zo...nou weet je meteen wat je in huis had Anke.
Anke schreef:Op bokt staat niks nieuws. Bovendien is wat op bokt staat mijn ding.
En dat moet kunnen. Niks geheims
En hoezo erachter komen via bokt dat haar bijrijdpaard te koop staat.
Advertentie is nog niet gemaakt. En ook daarover heb ik steeds gezegd dat ze over is en toch een keer verkocht zal worden.
Het is de open en eerlijkheid wat mij nekt.
Een tattoo of wat dan ook maakt me niks uit. Een paardje dat graag aandacht heeft en niemand komt...dat wel.
En ja daar ben ik fel in. Als ze voor de show staat, werkt het niet.
Ze zou morgen de les meerijden. Voor de eerste keer. Alles geregeld. Kon dan toch niet zo vroeg komen.
Wellicht overschat ze haar eigen mogelijkheden. Echter trekt Wonder steeds aan het kortste eind.
Heb nergens haar naam genoemd en zal ik ook niet doen.
Vindt het zonde van mijn tijd en jammer voor Wondergirl. Toppaardje is dat. Met veel potentie.
DubbelDun schreef:@tinky: ik wist ook niet wat ik hoorde, maar het werd gezegd alsof het de gewoonste zaak van de wereld was. Dus het zal ook vast niet de eerste keer geweest zijn. Ik denk dat ie op dat moment iets van 10 paarden in pension had.
Ander 'leuk' verhaal is dat zijn vrouw op een bepaald moment de paarden aan het buiten zetten was en vertelde dat er één altijd zo vervelend was... bleek dat ze er 2 tegelijk naar buiten deed en dat één er van een hengst was...