Ik word steeds erger met afstanden van aangekochte pony's
. Mijn eerste pony kwam uit Zuid Limburg terwijl ik in midden Nederland woonde destijds, de nu drie jarige was 150 km verderop in Duitsland, en de nieuwste aanwinst was 430 km rijden enkele reis (wel keuze uit 10 veulens daar).
Maar ik snap dat je daar net na een verlies geen trek in hebt.
De nieuwe aanwinst heeft vandaag zijn stamboekkeuring, ben benieuwd hoe hij wordt beoordeeld. Volgende week ga ik 'even' op bezoek en daarna is het afwachten tot hij hier wordt bezorgd eind oktober.
Mijn drie jarige is goed aan het opknappen van haar maand aan een zijden draadje hangen. Gisteren voor het eerst een paar stapjes los onder de man gemaakt. We moesten even aan elkaar wennen, maar ik stapte met een lach van oor tot oor eraf. Wat een toffe driejarige
Mijn vriend keek mooi even via de camera mee of ik het allemaal overleefde terwijl hij binnen aan het werk was

Verder vakantie, dus veel achterstallig werk aan het bijwerken. Ondertussen wat huidig hekwerk aangepakt waar wat mee moest, nu zin maken om een extra lusje aan de track te gaan maken zodat ik twee gescheiden groepen erop kan hebben zonder dat het doodloopt. En de schuilstal moet ik nog aan drie kanten beitsen (nu alleen de voorkant gedaan
dus vanuit de tuin ziet het er al leuk uit haha)
Door de splitsing van de groep staan de twee zusjes nu direct achter het hek in de tuin, is wel gezellig 's ochtends