Verder kan ik jullie vandaag niet volgen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mer1980 schreef:Hier hebben we ook een scheten later, de oude shet van 32. Veearts zei dat het geen kwaad kon, hij doet het al jaren.charmant is het niet, maar ach
het went.
Ik heb gisteren de grote weide met primstar gespoten, nu een week wachten en dan maaien en de paarden erop. Regen heeft het land goed gedaan de afgelopen week, maar nu mag het wat mij betreft droog blijven...
Niwla schreef:Leuk is dat hè, Flew!
Van mij mag het ook wel droog blijven nu, Mer. Maar inderdaad, die regen was wel even fijn!
Ik had zaterdag twee meisjes in rijbroek en met rijlaarzen aan bij de deur staan. Of de paarden van ons waren en of ze ze mochten borstelen. Ik vond het zo sneu om nee te zeggen want ik weet nog donders goed hoe graag ik dat vroeger ook wilde, maar ik heb het toch gedaan.Ik ben voorlopig even genezen van vreemde mensen in mijn wei.
ClauH schreef:Primstar is tegen zuring weet ik. Misschien ook tegen boterbloem, dat weet ik niet. Je hebt er wel een spuit licentie of een loonwerker voor nodig. Het is niet vrij verkrijgbaar.
Wij gaan morgen maaien. Ik heb ook veel boterbloem en weinig gras. Gedroogd is het niet meer giftig las ik.
Fabster schreef:Waar is primstar voor?