Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Geen drainage maar zand met leem, weet niet of het echt een naam heeft... via via tegen transportkosten gehaald en het is fantastisch.
We hebben het rond aan laten leggen en aan 1 kant zit een vijver en aan de andere kant een sloot. Zal eens kijken of ik voor en na foto's kan vinden!
kristelhans schreef:Het was een afgetrapt stukje wei met blubber omdat het lager ligt dan de rest.Geen drainage maar zand met leem, weet niet of het echt een naam heeft... via via tegen transportkosten gehaald en het is fantastisch.
We hebben het rond aan laten leggen en aan 1 kant zit een vijver en aan de andere kant een sloot. Zal eens kijken of ik voor en na foto's kan vinden!
kvulden schreef:Dan moet je met worteldoek zorgen dat de 2 lagen elkaar niet kunnen raken/vermengen.Maar als je zo weinig doet gaat de grond dan niet met het zand mengen?
Hier keren word mij afgeraden. En het is voor een groot gedeelte erg lastig omdat er hoofd leidingen liggen en ik moet minstens 70/80cm diep voor dat er geel zand komt.
kvulden schreef:Valt op zich wel mee, was hier € 0,50 per m2 kwijt.Wortel doek over de hele bak dat zal ook een behoorlijke post zijn denk ik.

)!
", maar sinds gisteren MEGAHENGSTIG
, zo hengstig is ze nog niet geweest sinds we hier zijn komen wonen. Ze knipoogt
letterlijk en figuurlijk naar alles wat beweegt. Staat de snollen met de Friese merrie van de buurvrouw en de mannen die nooit dichter dan een meter of 10 bij haar in de buurt mogen komen zijn helemaal "hot".
, ze heeft wat strepen op haar zij in haar vacht en de Lompe Lolly heeft ineens een opvallend schone piem
.
.
.
en dat zie ik ook helemaal voor mij [***]... ohjajoh6 schreef:en dat zie ik ook helemaal voor mij [***]...
Ja het is echt heerlijk om naar te kijken. Ze loopt er helemaal "lastig" van. Een soort wijdbeens, met haar staart uiteraard een stukje omhoog/opzij.
.
dan weer niet. Ik merk eigenlijk weinig of nooit iets van haar hengstigheid, maar nu is het extreem.