DubbelFun schreef:Heerlijke rit dus ook.
Ik hóór de blaadjes gewoon in die foto
Ik was gisteren in een stukje beukenbos ter hoogte van De Bosrand. Ik vergat een foto te maken, maar die had dan ongeveer hetzelfde geklonken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:Heerlijke rit dus ook.
Hilary schreef:DubbelFun schreef:Heerlijke rit dus ook.
Ik was gisteren in een stukje beukenbos ter hoogte van De Bosrand. Ik vergat een foto te maken, maar die had dan ongeveer hetzelfde geklonkenKwam er ook achter dat dat pad niet geschikt is bij meer regen, ik was blij dat ik ernaast liep op dat stuk, anders waren we samen op de grond geëindigd, denk ik.
Dais_ schreef:Lekker joh, genieten dat dat zo kan!
Hier vandaag een paard volledig over de rooie. Ze kwamen jagen in het land naast ons. Niet zo spannend, niet eens een knal gehoord en ze waren weer weg, maar mijn ene merrie had weer kortsluiting in haar hoofd en dat blijft maar duren. Heb ze van ellende op stal gezet. Ze doet niks anders dan scannen, rennen en met haar hoofd slaan. Ze eet geen hap.
Weet iemand het wondermiddel?
Dais_ schreef:Sowieso ieder supplement dat er te koop is heb ik geprobeerd, ik heb geexperimenteerd met voer. Bloedonderzoeken laten doen, osteopaat, fysio, masseur, paranormale mevrouw om met haar te praten (geen succes), nouja medisch in ieder geval alles uit kunnen sluiten. Haar gedrag is mede de reden dat we haar aan huis wilden hebben om zoveel mogelijk triggers op het eigen erf te kunnen weren (op pension had ik er gewoon weinig over te zeggen en kon ik er gewoon niks aan doen
). Nu heeft ze feitelijk alleen nog maar last van triggers buiten het erf, maar ook daar kan ik helaas niks aan doen.
Ik ben 9 maanden met Indy in training geweest toen ik haar nog niet zo lang had en hier moest ik gewoon lessen, ook als ze zo'n bui had. Belangrijk is dat ik mezelf dan rustig kan houden, niet kwaad worden, haar kan begeleiden etc. maar dat vergt van mij ook zó veel. En helemaal eruit krijgen lukt nooit, maar dat ik erna minstens 1 blauwe plek, kneuzing of uitgerokken spier heb is wel een garantie weet ik inmiddels.
Afgelopen week heb ik een behoorlijk turbulente week gehad waardoor ik nu al kan zeggen dat ik niet rustig kan blijven of niet kwaad kan worden en dan eindigt het echt in 1 grote ruzie en daar heb ik geen zin in
DubbelFun schreef:Gelukkig maar
Boon heeft net een rondje met de buuf op haar rug gereden (ik op de fiets er naast). Buuf had al 13 jaar niet op een paard gezeten en zéker nooit op een westernzadel, maar na een 10 minuten stappen eenmaal op een zandpad ging ze zo in draf en zelfs in galop alsof ze niet anders gewend wasBest knap eigenlijk, maar Boon gedroeg zich ook voorbeeldig.