Ik heb een wandeltje gedaan met de bonte en ze gedroeg zich nu redelijk normaal. Gelukkig ook geen 'gekke dingen' tegen gekomen zoals de paarden van de naburige 'ranch'

Ik had ook handschoenen aan, maar dat hielp niet al te veel.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hoop dat hij nog wel wat verder afvalt met het huidige voer beleid en wat meer beweging.Robijntjah schreef:Ik merk het aan mijn heup haha.
Heb echt veel meer pijn sinds een week

ik noem Rocky altijd mijn ijsbeer
Flew schreef:@ Hilary: welke barebackpad heb jij? Ik ben me een beetje aan het oriënteren.
). Toen waren ze nog niet zo fancy als tegenwoordig. Als ik er vaker gebruik van zou maken, zou ik op zoek gaan naar een andere. Maar geen idee welke, er zijn er zoveel tegenwoordig. Ik heb de bbp’s van Voest wel eens gebruikt, de deluxe zat wel lekker. Lynn_Nikita schreef:Ontsplofte shet, yep zo`n versie heb ik hier ook, die meent dat de ijstijd is begonnen
Heerlijk 15 uur buiten gereden,
Mijn man wilde heel graag een tractor voor van alles, dus heb een deal gemaakt dat hij er één mocht kopen op voorwaarde dat dan 3 motoren, waar we eigenlijk nooit meer op reden, verkocht werden.
worden. Snel handschoenen opgezocht. Vanmiddag scheen de zon en was het niet echt koud. Samen met mijn oude merrie, shetje, ML en buurmeisje een lange wandeling gemaakt in de buurt. 
.