Ga ik uit van een spuit van 575-600 kg, niet zo'n turbo van 800!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
palousa_boy schreef:Janinevv schreef:Hebben hier meer mensen hun paard op zaagsel staan?
Gooien jullie ook wat stro neer om te knabbelen of is dat niet verstandig?
Hangt er vanaf waarom ze op zaagsel staan.
Wendy schreef:De mijne staan op zaagsel (houtvezel) maar die hebben het hooi nooit op
Bij vroegere pensionstallen gooiden we er dan wel vaak een plak stro op, voor het knabbelen idd.
Caily schreef:Zijn er mensen onder jullie die midibalen voeren? Hoe lang doen jullie met een baal en hoeveel paarden? En voor mensen met grote balen, hoeveel kruiwagens per 24 uur met hoeveel paarden? Hier 2 Tinkers en 3 kruiwagens per 24 uur. Eerste keer een kruiwagen deden ze 8 uur over, dus klopt tot nu toe precies. Nu kijken hoe lang het duurt voor een baal op is. Zou 120 kg wegen, dus dan doen ze er 6 dagen mee om het gelijk aan hooi te maken, qua hoeveelheid. Qua prijs maakt het me dan niet zoveel uit, maar zoals het nu lijkt, vind ik de baal erg snel kleiner worden, dus betwijfel of we de 6 dagen gaan halen.
Chasey schreef:Even een vraag tussendoor, hoevaak geven jullie een wormen spuit? En is het altijd dezelfde of steeds een verschillende?