Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Zammie schreef:[/quote]Is volgens mij inderdaad hetzelfde bedrijf. Ik moest ook een paar dagen wachten voordat ik bericht kreeg. En ik weet niet hoe het zit met bijv. vakantie? Maar ze zijn erg correct hoor, ook als het op het vervoer aankomt. Dan wordt je van te voren gebeld. Dus misschien nog even geduld hebben of even bellen?
fabjus schreef:Hoi hoi,
ik heb de lange vezel door mijn bak maar heb nog erg veel over.
Dit is al uitgeplozen dus je kunt het zo door je bak verspreiden. Het zit nu in grote plastic zakken (waar het vlas in heeft gezeten).
Het is genoeg voor een 20x40 bak. Wie heeft er interesse? Ik woon in noord-holland.
Prijs: 250 euro zelf afhalen.
Caballos schreef:Lees nog steeds mee, leuk om te lezen dat iedereen tevreden is met zijn/haar kokos bak. Wij krijgen ook kokos, alleen de vraag is nog wanneer, hopelijk dit jaar nog!
Fortuna22 schreef:Het is een beetje afhankelijk van het type zand wat je in je bak hebt liggen en je drainage.Bij een erg mulle baan(los zand) werkt de lange vezel wel degelijk beter qua stabiliteit.
Als het niet extreem is dan is de korte ook prima en inderdaad makkelijker te verwerken en te onderhouden.