Mijn schuilstal is 4x7 ongeveer, en 2 paarden en 2 mini's kunnen daar op een regenachtige dag prima een hele dag in leven met zijn allen vinden ze zelf

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manolito10 schreef:Hoe is jullie bodem er met dit weer aan toe? Wij hebben een deel van ons land af moeten sluiten omdat een stuk helemaal onder water stond. Komend jaar gaan we alles opnieuw aanleggen, maar voor nu moeten we het even doen met deze grote modderbende.
Denk er zelfs over na om alles dicht te gooien en alleen de inloopstal en stukje verhard open te laten, wat zouden jullie doen? Liever in de modder op het land of droog op een kleiner stukje?
SSDesign schreef:Ik denk dat we een deel voor de uitloop volgende zomer met paddockroosters gaan maken en misschien een paar andere voerplekken verharden. Ik kijk best wel op tegen hele tracks aanpakken, dat is direct zo permanent en ook kostbaar. Maar anderzijds, het is gewoon ons eigen land en ik hoop hier ook nog lang te kunnen wonen. En om nu ieder jaar met die modder te zitten... Hoe kijken jullie hier tegenaan? Direct alles aanpakken of alles gefaseerd? Herkennen jullie mijn twijfels?
manolito10 schreef:Ze kunnen inderdaad zelf kiezen om droog te staan, maar ze staan elke keer samen (veulen 7mnd en volwassen Ier) midden in de modder. Terwijl het hooi verspreid is over verhard buiten en in de loopstal.
[ [url=m/ZlOISM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo zag het er gisteravond uit