Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. As in: we blijven maar bezig. En ik hier steeds hele goede tips krijg
!
. Wij voeren niet in het zand, maar het waait toch een stuk het zand in en daar word het in de winter niet beter van.
Ir111 schreef:@LinSa, heb je ervaring met de matten van de paddockmaker? De 'New Top Clean' matten zien er voor ons aantrekkelijk uit. Ben benieuwd naar ervaringen in de praktijk, gaan ze schuiven als je ze niet opsluit en worden ze glad in de regen?
Wij hebben ze in de paddock vervangen door beton, het hield niet voldoende en schoonmaken is een rámp. In de wei hadden we ze ook bij de ruif liggen, daar werden ze nog intensiever gebruikt en daar was schoonmaken zo mogelijk nog erger. Daar zijn ze volgens mij nu zelf weggezonken/gebroken
Ik weet nog niet wat daar de oplossing wordt, maar in onze paddocks hebben we betonnen platen rond de ruiven. Is mogelijk een grotere investering, maar het is slijtvast, het is veeeel makkelijker te onderhouden en het zakt niet weg in de modder.
Wij hadden bakken met water staan waarin je dan snoep moest duiken (ik kom even niet op de naam).
.
. Maar wel even puur uit interesse: merken de mensen met slowfeeders dat er geen hooi meer uit waait?

), hoop dat we dat redden dit seizoen anders word dat volgend jaar.
. Maar het lijkt ons fijner dit wat meer op bepaalde plekken te concentreren.
) . Maargoed, die heeft niet echt onwijze prioriteit, we denken dat klanten het wel een leuk iets vinden als 'ding' op het erf. Of denken jullie: dat zou ik nooit gebruiken

.

. Ik vind het heerlijk trouwens, als ze zo naar buiten gaan. Je hebt van die 'geluksmomenten' toch in je werk. Dit is er duidelijk 1 van
!
. Ik zal eens kijken bij De Goudse, dat is dichtbij, thanks!
. Ik ben nu Freestyle instructeur. Nog 2 andere onderdelen en dan hopelijk klaar voor mijn bevalling( heb alles versneld gedaan en dubbel, is normaal een langer traject maar ik dacht joh, doe eens gek, super chill om dan ook nog zwanger te worden
)
) echt heel veel nieuwe dingen gezien, of kennis waardoor ik nu theoretisch kan vertellen wat ik in theorie al wist zeg maar?