Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zo zouden ze tegen mij ook niet hoeven beginnen hoor. Hier gelukkig pas buren op 400 en 600 meter afstand. En alle grond rondom ons weitje is onze eigen landbouwgrond. Maar ik merk wel dat er steeds meer stadse mensen buitenaf komen wonen en dan zeuren over een vieze weg of stank van de mest als we die uit aan het rijden zijn. De weg schuiven we altijd schoon zodat het veilig is, maar een beetje vies blijft hij wel tot het eens flink regent.
Zaterdag hebben we een crossles. Dus moet natuurlijk wel eerst testen of die de trailer wel op wil.

Selka schreef:Azmay, jeetje mensen met het verkeerde been uit bed gestapt? Ik snap die ontvlambaarheid nooit zo.
Super leuk Kvulden! Wat zijn precies jullie plannen? Vaste stallen of schuilstal?
Kijk dat is een betere buur Chasey! Spannend crossles. Hopelijk vliegt Nick in de trailer
Echt waar palousa_boy? Ik ben stille meelezer (geweest) in je topic. Wat zonde dat je al je werk nu alweer achter wilt laten.
SVRL, leuk zo bezig! Zelf heb ik ze veel tijd gegeven en weinig met ze gedaan. Vooral de Shire was echt heel lang baby in zijn hoofd.

fijn dat hij het zo goed oppakt.
nee dan snap ik het wel. Mocht je besluiten tot verkoop dan is de aanstaande bewoner vast blij met al jouw bewuste en harde werk!