En tja het blijft een schimmelmerrie. Diegene zonder kapsones moet ik nog ontmoeten

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Gypsy schreef:Oh 't is zonde... Wij springen idd zo opzij (ik ben er aardig goed in inmiddels) maar zo'n oud mannetje...
Dan schaam je je ook kapot maar ja je doet er niks aan. Wel lief van hem!
Auw! Pony gaat gelukkig voor je knieschijven dat overleef je wel. Arme man.
horsies5 schreef:Wij doen t op dit moment met n petroleum kachel aangezien de verwarmingen nog niet zijn aangesloten.. alleen de woonkamer wordt verwarmd.. vanmorgen was t 9 graden in huis dus maar snel dat ding weer aan gezet..hoop dat de verwarmingen snel hangen en aangesloten worden
Gypsy schreef:Echt? Nou ik woon in zierikzee
Dan woon jij in burg? of Renesse?
amiette schreef:Gypsy schreef:Echt? Nou ik woon in zierikzee
Dan woon jij in burg? of Renesse?
Nouja ik woon net buiten Burgh-Haamstede ^^
Had al begrepen uit post enzo dat je hier uit de buurt kwam, maar was na de bosfoto wel heel even heel benieuw... Ik kom er jammer genoeg niet heel veel. Vond het altijd heerlijk rijden.. Maar geen trailer tot beschikking en 2-3 uur rijden voordat je er bent en dan nog het bos in is meestal te veel van het goede![]()
Op de planning staat wel wanneer ze van de zomer hier thuis staan, om het meer te doen ^^
Kom jij er vaker.???
Gypsy schreef:We proberen zo veel mogelijk te gaan, hoewel we nu het bos van ouwerkerk net aan 't ontdekken zijn dus voorlopig zijn we daar tevreden mee.Als dat weer saai begint te worden dan gaat mijn vriend om het weekend of zelfs elk weekend.
Oh jammer dat 't zo ver rijden is ja, dan doe je het niet zo snel. Waar staan je paarden dan nu?