Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kirrr schreef:Ik bedoel natuurlijk niet in de living hé.
Maar mee onder hetzelfde dak als het huis.
Vliegen heb je toch sowieso, of je stal nu los van het huis staat of ertegen.
We hebben een rij kunststof stallen, de opslag is momenteel in de carport en we maken nog gebruik van 3 oude stallen. Ik hoop dat ik dit jaar genoeg kan sparen om de andere rij stallen er tegenover te zetten. Gelukkig geen gedoe met de vergunningen. Er staat nu al veel minder dan er voorheen stond aan bijgebouwen en het past allemaal makkelijk binnen het bestemmingsplan. Alleen onze schuilstal staat er al 13 jaar illegaal, maar die zullen wij t.z.t. afbreken. 

Niet met voeren,schoonmaken...verbouwen...verbeteren
Maar je hoort alles,ruikt alles en als het een bestaande deel is,is hij vaak niet geschikt voor paarden.Te laag en te donker.
Gelukkig zijn die stallen groter dan standaard containerstallen en zit er een heel grote luifel voor, maar het is geen mooie stal. Helaas staat mijn atactische paard liever in die container dan in de nieuwe stal. De ‘tuin’ tussen huis en stal en tussen stal en wei/paddock is volledig kapot gelopen. Dus momenteel één al vieze modderklei. Momenteel ziet het er niet uit om jaloers op te zijn.
Maar ik ben wel blij met de nieuwe stallen. Ze zijn geïsoleerd en voelen heel prettig aan.

Mijn opa en oma hadden altijd koeien op de deel en dat rook je wel. Vroegah vond ik dat lekker.. nu denk ik niet meer..
Wij wonen op de oude deel, is nu onze woonkamer! (keuterboerderijtje)
Jammergenoeg ben ik vandaag te druk om te rijden!