Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
Lante schreef:Het lijkt wel een wedstrijd wie de grootste stal heeft voor zijn/haar paard inderdaad; beetje jammer, want ik vind het juist leuk om ook te zien hoe de mensen het hebben die geen bakken met geld hebben en geen pappie met poen om de paarden te onderhouden.
). Dus hier gaat het ook niet op. 
En dan is mijn stal echt zo efficiënt mogelijk ingedeeld. Een blok waar 4 boxen van gemaakt kunnen worden, een dubbele stal, een smal stukje pad waar nu de werkvoorraad voordroog en stro en hooi staat, een binnenplaatsje waar je kunt wassen, poetsen en zadelen en een kruiwagen kunt laten staan en een zadelkamer en nog een klein afdakje achter de stal. Dan nog een hooizolder Boven de hele stal met overkapping. Mijn stal was niet goedkoop, mede door de inrichting met die officiele stalwanden en kunststof planken. Zo'n rijtje buitenboxen was veel goedkoper geweest maar dan had ik niet zo'n ruime hooizolder gehad en die ruimte kan ik goed gebruiken aangezien ik hooi van eigen land heb en stro ook zoveel mogelijk gelijk na de oogst inkoop.

! Haha lekker knus, daarna snel maar in hun eigen stallen gezet.
maar voor ons zal het bij een simpel stalletje blijven. 

(ik moest nog uitmesten
)