Onze verhoogde aardbeienbak dit jaar was een succes, ik denk dat we er daar meer zo van gaan maken.
Ik heb nog nooit zoveel eigen aardbeien gegeten ipv de vogels en muizen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
... Rosegold is overigens 1,5 en ik wacht ook nog steeds op het paspoort
.... Manhã Manhã 

... ze is echt super smerig. Maarja, ik vind het toch nog wat fris. Hopen dat er snel een lekkere lente dag komt.
... Heb nu maar een oproepje op Marktplaats gezet... hopelijk levert het iets op. boemel schreef:Dat klinkt ook goed Belker.
Hoe krijg je ze weer uit de trailer?
MarjanB, op zich goed. Maar goed, ze was een week geleden al niet meer kreupel.
Dat zegt me eigenlijk niet zoveel bij problemen met het SI gewricht. Vraag is meer of ze goed blijft als ik ga rijden.
Nu nog tot volgende week donderdag aan de hand stappen en dan het longeren oppakken.
Ik heb haar vandaag aan de lange lijnen gedaan. Dat vond ze overduidelijk erg leuk.
Ik overweeg nog steeds om haar weg te doen voor fok of dragen. Problemen met het SI gewricht geeft vage klachten.
Het is niet leuk om bij alles wat niet helemaal fijn voelt te denken van ojee, voel ik onregelmatigheid? Heb ik teveel gedaan? Moet ze weer een echo? Moet ze weer behandeld worden?
Zo, ben ik namelijk al best lang bezig en dat voelt niet fijn.
. De DA had je al vertelt dat ze fit genoeg is voor een dracht. Als dit niet het geval was, hadden ze dit echt wel gemeld hoor. 
DubbelFun schreef:Ik dacht beter weer dan dit gaat het niet worden, dus na mijn wit uitgeslagen zadel wat opgepoetst te hebben maar opgezadeld en richting de hei vertrokken. Ik moet zeggen dat het me niet tegen viel, op een paar 'schrik'reactie na (ligfiets, schreeuwende/hollende kinderen) moest ik alleen even de groep ruiters van de Mill Ranch ruim voorblijven zodat ik alleen (zonder paarden achter me) de weg kon oversteken.
Op het zandpad naar huis nog 2 tantrums omdat er een veulen in een naburige wei ineens boe roep oid en iemand die mechanisch hout aan het kloven was vlak naast de weg.
Never a dull moment hiero

.
.
… Maarja dat heb je als je vlakbij zee zit. boemel schreef:Niello, je hebt een Facebook pagina huizenruil of oppas voor vakantie. Dat is gratis.
Ik wil dat eens gaan proberen. En dan wel ruilen met iemand anders die ook buitenaf woont.
boemel schreef:Niello, je hebt een Facebook pagina huizenruil of oppas voor vakantie. Dat is gratis.
Ik wil dat eens gaan proberen. En dan wel ruilen met iemand anders die ook buitenaf woont.