Onze rooie is erg dik. Ik heb haar niet krols gezien en ze is waanzinnig lui, dus ze kan vet zijn ... maar ook zwanger

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:Superleuk. Wij hebben er vanavond dan 4![]()
Nu moeten we er ook echt een stop op zetten hahahaha. Beide helemaal dieren gek dus dit is wel weer genoeg
DubbelFun schreef:Dat blijven altijd waardeloze dingen, hopelijk heeft ie er nu geen last meer van.
Solleke_Noah schreef:Als je toch al thuis moet blijven voor de paarden-aan-huis, dan komen er automatisch een pak huisdieren bij heb ik gemerkt![]()
Iets verkeerd gegeten kan zeker! De dierenarts is nét weg en hij is gezond verklaard. Hartslag was goed, goede darmgeluiden, zat veel mest op (dus de darmen werken prima), geen koorts. Nog wat in de gaten houden maar ze denkt dat het door is. Een gewone krampkoliek dus en geen enge verstoppingen, pak van mijn hart
DubbelFun schreef:Gelukkig maar
Boon heeft net een rondje met de buuf op haar rug gereden (ik op de fiets er naast). Buuf had al 13 jaar niet op een paard gezeten en zéker nooit op een westernzadel, maar na een 10 minuten stappen eenmaal op een zandpad ging ze zo in draf en zelfs in galop alsof ze niet anders gewend wasBest knap eigenlijk, maar Boon gedroeg zich ook voorbeeldig.