Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dynamiek schreef:Zag dit net mp staan hier in de buurtn een gratis pony stal, ziet er goed uit!
Niks voor iemand van hier?
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/stalling-en-weidegang/m1036860871-ponystal-gratis-op-te-halen.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
hmm, mijn ruin van 22 hoest ook al zo veelCitaat:Oude merrie hier blijft maar hoesten
me to! Ik zit hier al 10 jaar en zo nu en dan kieper ik eens een keer wat kalk of kunstmest er op. Ook al wel eens een jaar kale plekken opnieuw ingezaaid. De wei ziet er wel groen uit, maar helaas pindakaas, het is geen grasCitaat:Help me even, ik moet nog een beetje op de cursus weidemanagement.
lizzy, ohw, dan zit je ver! nooit heimwee? Ik ben een muts, ik woon net een stukje over de grens en ik heb best wel heimwee gehadCitaat:Meer zuidoosten zelfs. Vlakbij Limoges
solleke noah, me to, ik denk dan altijd hoe doen die mensen dat toch! balen van jullie dak trouwensCitaat:jammer genoeg soms, kan jaloers zijn op zo'n nette weides
ik moet zeggen, er zijn verrekte veel potlodenCitaat:Je hebt mensen en potloden
Ik heb jarenlang in de buitendienst gewerkt bij de politie, daar werd ik van sommige dingen gewoon super meligCitaat:Maar soms wordt je er wel eens melig/moe van. Dat heb je met alle beroepen, toch?