Ik herken het een beetje. Kende mijn man al 18jr en ik wilde niet trouwen. Maar toen we dit huis kochten, maakte de hypotheker een grapje.
Tijdje later vroeg mijn man me. Die is echt heel nuchter, maar kwam amper uit zijn woorden, had opeens zweethanden

Mijn broer was dus gehandicapt en mijn man vroeg me waar onze zoon, mijn moeder en broer bij waren. En mijn broer bleef maar ja roepen.......Bij de bruiloft ook, hahaha We weten niet eens zeker of ik wel Ja heb gezegd op het aanzoek :p
Ik geef er echt niet veel om, maar vond het ook een heel raar idee en zat ook op een soort wolk. Weet alleen niet welke kleur je dat moet noemen......
Had overigens wel altijd gezegd; ik trouw niet, maar als jij het wil, dan doe ik het absoluut. En bij het trouwmens voor gesprek zei ik ook; Ik hoef de bruiloft niet, maar getrouwd zijn met hem vind ik helemaal prima. Dat heeft ze dus ook verteld tijdens haar praatje.......
( en dat ik de eerste bruid was die paar weken voor de bruiloft nog niet wist wat ze aan ging trekken :p )
We moeten bieden. Er zijn geloof ik wel 20 kijkers geweest nu en een deel heeft al een bod uitgebracht. Er moet veel aan gebeuren en we kunnen geen bouwkundige meer laten kijken voor bod binnen moet zijn. Kan het zelf ook erg moeilijk inschatten.
Het is echt een gevalletje; alles of niks. Als je het ene gaat doen, kan je beter strippen en alles doen. En dan dus ook wat in de basis. Dat zou zijn een stuk vloer, keuken verplaatsen, muur uitbreken ( bouw) badkamer vergroten, uitbouw/serre, bedrading, vocht probleem
Daarnaast dan omheining nieuw en de stal open breken tot schuilstal.
De rest kan later.