Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
inplaats dat ze aan het vele male lekkere biks of luzerne begint gaat ze gewoon op iets anders af hoor
Azmay schreef:Phoe dat is schrikken ja, heb je de stal ook al extra beveiligd nu?
Ik moet hier ook nog even iets extras verzinnen op de pulp. Het is een schroefdeksel maar het is al eens aangezien voor gewone brok door de oppas en het blijft eng zoiets.

Soms haal ik ze er al voor het avondeten af, soms pas rond 22:00 uur en alles daar tussenin. Oja, en in het weekend gaan ze ook rustig later de wei op hoor, we willen ook wel eens uitslapen
In het echte weideseizoen staan ze overigens wel met graasmasker anders worden ze alsnog te dik en de a-pony bevangen. Als ze van de wei afkomen staan ze op een grote paddock met inloopstallen met aansluitend de bak, zal bij elkaar zo'n 1500m2 zijn. Afhankelijk van hoe nat het is staan ze van half november tot half maart 24/7 op de paddock + bak.
Zal een paar foto's plaatsen voor de beeldvorming

Ook de paddock houdt zich goed ondanks de kleigrond hier.

).
, maar balen van de loonwerker, onbeschoft zeg.
Omdat onze paarden in de wintermaanden bijna onbeperkt hooi hebben kunnen we dus ook af met 1 keer per etmaal alle netten vullen en hoeven we er dus ook eigenlijk nooit in het donker te zijn. Een keer een extra check misschien, maar dat kan dan prima met een zaklamp. Maar als er een enigszins te bekostigen optie is om wel gewoon een lamp aan te sluiten voor 's avonds dan hoor ik dat graag!