Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fabster schreef:Ja, dat kennen we hier. Wij verkopen sanitair, cv materialen, dakbedekkings- en loodgietersspul. De proffessionals weten wel wat ze willen, maar de rest wil 'een ketel'. Dat is net zoiets als vragen om 'een auto'. Hebben we ook wel eens de neiging om de voorste over de toonbank te schuiven; hier is ie. Maarja, we willen de klanten graag houden, hè. Dus we vragen netjes wat voor 1, hoe duur, wat moet ie verwarmen, etc....
Kirrr schreef:Aan de andere kant vind ik het ook wel heel erg vervelend als firma's mijn mails niet goed lezen. Dus opnieuw informatie opvragen die ik duidelijk al neer geschreven had.
Het mes snijdt aan 2 kanten denk ik.
Klant is en blijft koning...
Hilary schreef:Fabster schreef:Ja, dat kennen we hier. Wij verkopen sanitair, cv materialen, dakbedekkings- en loodgietersspul. De proffessionals weten wel wat ze willen, maar de rest wil 'een ketel'. Dat is net zoiets als vragen om 'een auto'. Hebben we ook wel eens de neiging om de voorste over de toonbank te schuiven; hier is ie. Maarja, we willen de klanten graag houden, hè. Dus we vragen netjes wat voor 1, hoe duur, wat moet ie verwarmen, etc....
Of een fluitketel
Donja schreef:Ach, wij hebben overal vermeld staan dat we bezichtigingen alleen op afspraak doen. Op het hek (waar de mensen doorheen moeten) staat dit nogmaals.. Staan er wel eens mensen (en dan ook nog buiten de openingstijden) die dan zeggen; Maar we hoeven geen bezichtiging, we willen alleen even kijken.....
kvulden schreef:En als het te veel is plassen ze het weer uit. Ik geef mijn Kwpn-er van 163 2 eetlepels per dag.