Fabster schreef:Giffen en goed bemesten, Azmay. Dan ben je het wel kwijt. Het is echt hardnekkig spul.
In mijn eigen wei gaat dat ook zeker gebeuren, hier mag niets want het is natuurgebied..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spatter schreef:Ik heb vroeger ook zo'n wei gehad en de paarden aten het echt niet.
Volgens mij kan het weinig kwaad zolang je gras genoeg hebt, vers eten ze het echt niet.
Als gedroogd in hooi , vergissen paarden zich en eten ze het wel.
Bemesten helpt het beste, kunnen die planten niet tegen en het zaad zal dus niet meer kiemen op die stukken.
Verder kun je de bloemstengels verwijderen zogauw die naar boven schieten, geen bloei is geen zaad!
Fabster schreef:Nou, vooruit dan maar.... Al is het onder protest. Er zijn vast minder giftige alternatieven te vinden voor de berm en vlinders...
Hilary schreef:Wij zien wel een duidelijke 'jonkies' - 'oudjes' verdeling met liggen. De shet (wordt 6) en Quarter (10) liggen veel meer in vergelijking met de KWPN'er (wordt 18) en Welsh (wordt 21). De Quarter ligt vaak ook helemaal plat, alsof hij ligt te zonnen . Snurken kan hij ook