Wat heftig.
Bah wat is koliek toch naar.
Heel veel sterkte

En ook sterkte met keuzes maken
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
joyce83 schreef:Nou de nacht zijn we doorgekomen. Guus stond rustig, ze heeft wel regelmatig in zijn stal gekeken. Ik heb denk ik 3 uurtjes geslapen en vooral liggen malen.
We zijn er in elk geval gisteren wel uit dat we Guus thuis willen houden en dus op zoek moeten naar een tijdelijk maatje. Ze verbaast mij op dit moment met haar rust. Maar ik wil ook niet afwachten wat ze doet als de rendac geweest is. Wellicht ontkom ik daar niet aan, misschien blijft ze rustig misschien niet. Maar ik weet niet hoe snel ik een "opvolger" voor ons gevonden krijg.
Ik haak gewoon stiekem maar bij Marjans zoektocht aan.
joyce83 schreef:Heftige avond hier. We hebben ons oudje inlaten slapen. Iets voor 19 uur Guus in paniek voor de stallen. Man gaat buiten kijken en zag dat Monty in de stal vastlag. We hebben hem omhoog geholpen hij ging weer liggen en daarna ging hij gelukkig naar buiten. Hij had koliek maar heftiger als de andere keren.
Ik heb de keuze gemaakt dat het goed was. Nu aan het nadenken wat te doen. Een tijdelijk paard/pony naar ons halen of dat Guus even ergens anders heen gaat. Zodat wij de ruimte hebben om na te denken over een nieuwe.
LN heel erg bedankt dat je er was.