Bedankt voor de prijzen, kan ik wat mee. Het is mooi hoog land, maar blijft kleigrond...
Water, ik leg gewoon een tuinslag over de weg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shirley schreef:Als de ezel al gewend is aan paarden en niet de hele tijd om een soortgenoot staat te balkenzie ik geen enkel probleem!
Heb ze al tientallen jaren samen lopen en nooit problemen gehad qua gezondheid.
Gewoon consequent ontwormen, maar dat zul je met je pony's ook doen en zorgen dat de ezel ten alle tijden binnen kan en in natte tijden een regendeken krijgt.
Normaliter zullen ze bij slecht weer vanzelf binnen gaan staan, maar als ze bij paarden lopen, verkiezen ze toch de kudde boven de droogte en moeten ze tegen zichzelf (en de nattigheid ) beschermd worden
Solleke_Noah schreef:Caily: wij hebben de afgelopen vijf jaar 1,2 hectare gehuurd voor 1000 euro/jaar. Stond geen omheining, watervoorziening of elektriciteit, hebben we volledig zelf in moeten investeren.
Nu denk 'k wel dat wij vrij veel betaald hebben.
Shirley schreef:Shirley schreef:Als de ezel al gewend is aan paarden en niet de hele tijd om een soortgenoot staat te balkenzie ik geen enkel probleem!
Heb ze al tientallen jaren samen lopen en nooit problemen gehad qua gezondheid.
Gewoon consequent ontwormen, maar dat zul je met je pony's ook doen en zorgen dat de ezel ten alle tijden binnen kan en in natte tijden een regendeken krijgt.
Normaliter zullen ze bij slecht weer vanzelf binnen gaan staan, maar als ze bij paarden lopen, verkiezen ze toch de kudde boven de droogte en moeten ze tegen zichzelf (en de nattigheid ) beschermd worden
En nog even wat aanvullende informatie