Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cabelona schreef:Nee keren moet je idd niet doen in een natte periode. Ik doelde erop dat het gekeerde stuk heel het jaar rond goed begaanbaar is.
cijsalover schreef:cijsalover schreef:Hebben jullie ook tips voor een goede slowfeeder/bak van kunststof voor buiten? En goed adresje?
Ik zoek eigenlijk precies dit maar dan met een minder lange wachttijd: https://www.h-ps.nl/kunststof-slowfeeder Als iemand iets vergelijkbaars weet hoor ik het graag
Ethelate schreef:Aha, ziet er strak uit!
Nog even de factuur bekeken, daar staat Twist lock, je kan ze iig met een hand bedienen, vastpakken en met duim draaien en duwen zeg maar.
[ Afbeelding ]
Dit is een bewegend gifje maar dat werkt hier niet, maar duim draait, duwt open..
Ir111 schreef:Ik voer op plekken waar ik geen knoeien wil netten hooi die vastgeklikt liggen in een palletbak. Dat werkt supergoed tegen morsen.
Ir111 schreef:Ik heb sinds een half jaar een walnotenboom. Dit jaar 1 walnoot gezien!Ik hoef nog niet te snoeien maar ben benieuwd naar ervaringen van anderen. Als ik echt twijfel bel ik de hovenier op die bij ons de grote bomen elke 2 jaar doet (met harnasje in boom klimmen enzo, dat durven wij allebei echt niet!).
XladyX schreef:Ik heb 3 walnootbomen, sowieso 1 van +20 jaar oud in de tuin dus niet bij de paarden. Totaal zijn daar dit jaar 3 grote speciekuipen walnoten vanaf gekomen. Heel veel dit jaar, maar wel kleiner dan andere jaren lijkt het. Snoeien doen we ze niet, maar extreem groot zoals onze (treur) wilg zijn en worden ze ook niet. Zijn wel breed en geven veel schaduw, of je daar echt wat goed aan kunt snoeien durf ik niet te zeggen.
tine10 schreef:Ir111 schreef:Mede daarom hebben we paddock roosters. Dan hark je t zo weg.
Ik vind het harken en uitmesten op de stukken waar we roosters hebben juist lastig. Ik blijf steeds hangen in de roosters. Hoe doen jullie dat?