Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
palousa_boy schreef:Ik zou 2,5 ongeveer aanhouden kvulden, dan kan je paard normaal lopen en kun je zelf ook normaal uitmesten etc.
Maar hoe hoger, hoe meer licht etc
Nadat ik vanaf januari (!!) bezig was met de gemeente om de sloot onderhouden te krijgen (50/50 verantwoordelijkheid ) hebben ze besloten om afgelopen donderdag eindelijk de sloot te gaan doen. Er moesten veel bomen weggehaald worden dus echt met grof geweld. Het heeft afgelopen week vreselijk geregend hier in drenthe en je raadt het al, mijn hele weiland is aan gort.
Het hele jaar nog niet zo nat geweest en dan doen ze het NU. Dit was niet de afspraak.
Kim_W schreef:Heb je dat op papier staan Zapje?
Zonder schriftelijk bewijs heb je waarschijnlijk geen poot om op te staan..
Samo schreef:Hoi allemaal,
Ik kom even binnen vallen in dit topic. Ik heb wel stukjes meegelezen, maar nog nooit wat geplaatst. Sinds september hebben we de paarden (2) bij huis. Echt zo fijn.
Nu zijn we nog opzoek naar mogelijkheden voor mestopslag/afvoer. Zou een grote rolcontainer een optie zijn? Ik denk dat deze dan iedere 2 weken geleegd zou moeten worden (paarden staan op vlas).
Zijn er mensen die met een grote rolcontainer werken?
Wat zijn de ervaringen? En welke bedrijven kunnen dit (Gelderland, omg. Doetinchem)?
(Ik ben ook al aan het googlen naar bedrijven). Maar dacht wie weet hebben jullie hier tips
Heb geen advies voor je, alleen de tip zoveel mogelijk via de mail te doen dat je alles zwart op wit hebt. En foto's maken van de schade. Het wordt komende week droog weer, dan lijkt het al minder erg, dus nu gelijk doen!
de voorspellingen kwa weer zijn goed dus waarom het niet eerder of later kon grrr.