Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Ik laat het gras eerst helemaal tot bloei komen, vóór de paarden er op gaan. Er staan allerlei kruiden in. Bij (bijna) niet bemesten werd het steeds minder gras en meer onkruid wat je er echt niet in wil hebben. Dus ik bemest wel. Maar inderdaad om de grond te verbeteren en niet om het gras omhoog te laten knallen.
Natalie36 schreef:Gypsy gezellige plannen heb jij! Ik woon centraal en de stallen moeten van de zomer gewit wordenben alleen heeeeeel slecht in bbq's organiseren. Ben vegetariër maar als iedereen maïskolven lust?????
Tja en anders moeten we er meerdere organiseren, iedereen die nog iets heeft wat met 5 mensen of meer zo gepiept is...
Foogul schreef:Ik merk dat jullie allemaal heel serieus bezig zijn om een sappig grasmatje te kweken voor de knollies. Zijn er ook alternativo's onder ons? Beetje geitenwollen sokken?![]()
Dus niet bemesten. En de paarden enkel uitgebloeid gras laten grazen. Kruidenweitjes, dat soort dingen?
Verder niet. Wel heb ik een keer alles gekalkt.
Vorig jaar hebben we ook een keer onkruid laten spuiten want toen was er een zuringexplosie en dat vraten de knollen niet.
Ben benieuwd hoe het dit jaar op komt!
ze krijgen weleens wilgentakken en bieten ter afwisseling, en knagen zelf wat netels/bramen.
)