Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AbbyBlues schreef:Dank je, ben ook erg blij met de foto's en met hoe de seminar is gegaan. Heb echt veel handvaten gekregen waar ik mee verder kan. Hopelijk in januari een vervolg les.
Fabster: ik heb echt geen idee wat je ziet, maar dank je wel![]()
Verder hebben we nieuws op het paardenfront. Ik heb een ponieke gevonden voor bij Stef. Een kleine wit Welsh achtig manegeponieke van 20 jaar. Helemaal voor niks, blijft eigendom van de secretarsis van de manege en als er iets is gaat ze daar naar terug. Verdere kosten zoals hoefsmid, dierenarts en zo zijn voor mij.
Enige probleem is, ze wil haar pas in de eerste week van januari komen brengen omdat haar dochter afscheid wil nemen. Stef staat nu bij een kudde ijslanders die dadelijk in december naar een groot natuurgebied van 5 hectare gaan. Daar wil ik Stef niet naartoe brengen want dan vond ik hem nooit meer terug.
Dus....
Kan ik Stef voor een paar weken alleen achter het huis houden? Ik vind dat zielig. Maar als ik hem naar het natuurgebied breng weet ik ook dat ik hem een paar weken niet zie, want wekelijks hem daar gaan zoeken om te rijden gaat hem ook niet worden. Zeker nu na die seminar van Arne heb ik zoveel waar ik mee aan de slag wil.
Wat denken jullie?
Lynn_Nikita schreef:Azmay schreef:Ik ga kijken of ik betadine heb, nu maar hopen dat ze er geen kolletje krijgt want ze is stekelharig
maar is verder niet open toch, alleen vel eraf?
Dat die randjes opstaan maakt niet veel uit hoor, die krullen op als het vel opdroogt zeg maar