Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jade schreef:zijn er hier meer mensen met een track door het bos? en hoe doen jullie dat wanneer de paarden de bodem verdichten? frezen is niet echt een optie met alle boomwortels.
Matheno schreef:Jade schreef:zijn er hier meer mensen met een track door het bos? en hoe doen jullie dat wanneer de paarden de bodem verdichten? frezen is niet echt een optie met alle boomwortels.
Daarom hebben wij uiteindelijk de bomen weggehaald, maar goed, dat was ook niet echt een bos; meer 1500m2 verwilderde "tuin". Ik vrees dat als je echt bospaden wilt dat je dan moet gaan werken met zoiets als paddockplaten.
Symke schreef:Leuk!
Welke regio zit jij ir111?
Bij ons zijn jullie ook welkom natuurlijk, wel ver vd meesten ben ik bang, regio Leeuwarden
joyce B schreef:Symke schreef:Leuk!
Bij ons zijn jullie ook welkom natuurlijk, wel ver vd meesten ben ik bang, regio Leeuwarden
Ik zit in Hemrik, dorpje vlak aan N381. 30 minuten van Leeuwarden. (Mijn buurvrouw heeft ook een PP.)
Hier ook altijd welkom. Zonder kosten.Ik vind het ook leuk om op andere plekken te kijken.
joyce B schreef:Symke schreef:Leuk!
Ik zit in Hemrik, dorpje vlak aan N381. 30 minuten van Leeuwarden. (Mijn buurvrouw heeft ook een PP.)
Hier ook altijd welkom. Zonder kosten.Ik vind het ook leuk om op andere plekken te kijken.
Daihyo schreef:joyce B schreef:
Wel een goed verdienmodel, een inspiratiedag of open dag organiseren