Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En z'n koppie vind ik eigenlijk ook te klein om een bitje in te hangen...
Dus nu een paar keer met halstertje en de slee lol gehad.. en we blijven kijken of er ooit een mini-schoftje voorbij komt 
superpony schreef:Utopia, heel toevallig zag ik ook iets in Brabant, hahaha

Daarbij weet je gewoon altijd waar je aan toe bent haha
), en hopelijk ooit ook een Friese merrie voor mezelf, om mee te fokken.. Eens kijken hoe dat dan gaat

Ze zou eigenlijk verkocht worden aan de hengstenhouder, maar de hengst is nu dood dus hij heeft er geen belang meer bij fokproducten aan te schaffen van deze hengst ter promotie later. Maar ze is wel heel leuk... knaag knaag knaag.... 
Haha
Robijntjah schreef:Ik zie nog een hoop verbeterpunten hoor
In onze vakantie gaan we het gras omheinen en mogen ze daar iedere avond even op, dan kunnen we daarna het tuinhuis omgooien en dat weer bij de paddock trekken, een stuk betegelen.
Overkapping bouwen! Genoeg te doen
je bent nooit klaar in ieder geval
Robijntjah schreef:Ik zie nog een hoop verbeterpunten hoor
In onze vakantie gaan we het gras omheinen en mogen ze daar iedere avond even op, dan kunnen we daarna het tuinhuis omgooien en dat weer bij de paddock trekken, een stuk betegelen.
Overkapping bouwen! Genoeg te doen

Maar jammer dat het tegenwoordig zo gaat met de huizen
Wel spannend, want de dieren moeten we dan toch uit handen geven. ClauH schreef:Vanmiddag voor het eerst de shet voor de kar gehad, wat een lieverd is het toch![]()
Filmpje is het eerste voorzichtige drafje, we hebben daarna ook lekker een stukje doorgedraafd, maar dat kon mijn hardlopende hulp niet meer filmen![]()
[ Video ]

Dus nu hooien we er van en verkopen we dat maar, houd ik iig de privacy van dit fijne stekje, moet er niet aan denken steeds mensen over het erf te hebben. Ik voer nu rond de €75-€100 per maand, dat is hooi van eigen land dus alleen kosten van het persen. Maar ik voer onbeperkt en die van mij komen <2 uur per dag in de wei ivm IR en cushing. 

geen idee hoe ik 100 per paard per maand zou moeten voeren, dan zouden ze alle 3 bevangen staan
, ze staan wel de hele dag op de weide met voldoende gras nu. Alleen de shet krijgt hooi en staat op de paddock, eigenlijk is die dus het duurste van de 3
Winter wordt uiteraard een stuk duurder. Ik zeg ook niet dat 150 pm 'duur' is, maar het is wel veel geld
vroeger in mijn vorige leven dat ik fokte kostte het mij 60 / 70 euro per maand in de zomer en 90 / 100 in de maand in de winter
dat is nu dus wel even anders. Ik ga ook voor een fijne opfok, heb er nu 1 gevonden voor 135,- in de winter en 90 in de zomer. Denk dat ik dat maar doe, lees er fijne verhalen over 

sterkte chasey. Geweldige foto's weer!