DuoPenotti, Oh die ziet er wel erg koud uit ja! Zo koud was het niet nog niet vandaag. De mist was wel erg mooi met die doorkomende zon! Had geen foto toestel of telefoon bij de hand, anders had ik er een foto van gemaakt. Was echt een plaatje. 10 minuten later was het al weer weg.
Ja vind dat zo fijn hier binnen de poort. Ik wil vanmiddag na het werk eigenlijk mijn beide paarden doen.
DubbelFun
Geplaatst: 12-11-21 10:15
@dp: Knap hoor !
Chasey
Geplaatst: 12-11-21 10:29
Haha robijntjah ik denk het Gisteren vroeg David vanuit school of hij een cake mocht bakken. "Natuurlijk jongen, graag".
Wat leuk dat je moeder die uil gemaakt heeft!
boemel
Geplaatst: 12-11-21 10:34
Ooh dat ziet er koud uit! Ik stond vanmorgen 7.00 de paddock te mesten. Drolletjes waren licht aangevroren ha ha. In de Achterhoek mooi weer. Nu in de buurt van Utrecht en vol mist.
Mooie uil .
We hadden tijdens de verbouwing een uil in huis. Mijn vriend belde op " kan je komen om de uil te vangen?".
Ik bewapend met grote doos en handdoeken en dikke handdoeken. Verwachte een enorm beest. Er zat een klein kerkuiltje en die kroop direct via het dak naar buiten. Later nog een paar keer terug gezien. Onze bouwinspecteur .
Hoop dat ik m nog eens tref buiten ons inmiddels dichte huis.
MarloesHJ
Geplaatst: 12-11-21 10:58
Ik heb woensdag de auto al staan krabben (helaas geen opwarmsysteem hier ), gisteren en vanochtend ook flink gevroren maar ook niet kouder dan eerder van de week.
Wel bevroren handen want de heren hadden gisteren nadat het donker was blijkbaar weer prikpaaltjes gesloopt. Maar ik heb er stroom opgezet gisteren en geloof dat ze dat wel gemerkt hebben
Gisteren 25 nieuwe prikpaaltjes besteld met korting bij agradi. Blijven geen prikpalen over op dit tempo. Alleen de vervelende prikpalen, die slopen ze niet…