Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kristelhans schreef:Ik heel veel andere landen hebben paarden ook nooit/zelden gras... Het gemiddelde Nederlandse paard is ook vaak te dik..Maar nu stoot ik misschien wel mensen voor het hoofd. Die van mij mogen gematigd op het gras maar staan verder gewoon op de paddock met dreug heui.
hier zijn er twee te dik (binnenkort waarschijnlijk drie want een ijslander zet ook zo gemakkelijk aan) en eentje nét goed. Overvoer er dus eigenlijk twee om eentje goed te houden.
maar het zijn gelukkig geen hoefbevangen-gevoelige dieren. Nu met de ijslander erbij ga 'k wat anders moeten verzinnen want die zal wel niet zo geweldig tegen gras kunnen.
Tinky! Naar Noorwegen gaan voor behandeling is geen optie, wellicht op de langere termijn?

kristelhans schreef:Ik heel veel andere landen hebben paarden ook nooit/zelden gras... Het gemiddelde Nederlandse paard is ook vaak te dik..Maar nu stoot ik misschien wel mensen voor het hoofd. Die van mij mogen gematigd op het gras maar staan verder gewoon op de paddock met dreug heui.
karev schreef:kristelhans schreef:Ik heel veel andere landen hebben paarden ook nooit/zelden gras... Het gemiddelde Nederlandse paard is ook vaak te dik..Maar nu stoot ik misschien wel mensen voor het hoofd. Die van mij mogen gematigd op het gras maar staan verder gewoon op de paddock met dreug heui.
Die van mij heeft sinds dec geen gras gehad en is nog dik haha..
Ellendige fjord ook..
spatter hmm ook maar eens op googelenCitaat:ik doe nu steeds 30 dagen challenge
Mooie vloer!me to, en de stal ookCitaat:Ik mest de wei altijd uit met een mestboy, ideaal
sure lee, is dat echt wat? Loopt het fijn?Citaat:Ik heb 2 grote... 54,95 bij cranenbroek. 2 wielen. Heel fijn.
Meer grond zou fijn zijn, maar helaas pindakaas!