Leggen is afhankelijk van het licht. Je kan licht aandoen in het hok als je persé meer eieren wilt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kvulden schreef:Ik zal er morgen eens een paar voor je uploaden, dan ben ik vrij en heb ik even tijd.Simone0308 schreef:Op die website heb ik mijn stal ook gebaseerd. Mijne is 7 bij 7 meter, waarvan 1,5 meter voerhok/opslag is. Verder heb ik dan 2 stallen van 3 bij 3,5 en een doorloop van ong 3 meter breed. Ik heb maar 1 kant open vanwege de wind. Ik vind het dus wel een goede site
Heb je een foto?en heb je de opbouw het zelfde gedaan? En dan doel ik op bv de wanden die ze op bielzen hebben gezet? Of heb je de palen in de grond.
Tinky12 schreef:Kvulden...Heb je een lifeguard langs de kant? Zwempakjes aan en gaan
![]()
Ben zo blij dat ik op zandgrond zit,jarenlang op blauwe zeekleigrond gezeten...drama.
Gif is ergens tussen de 14 en 28 dagen,bij twijfel altijd een maand aanhouden maar moet op verpakking staan.
kristelhans schreef:Voor degenen met kippen; leggen die de hele winter door of wordt het minder of stopt het? Ze leggen alledrie een ei per dag, soms 2.We hebben nog geen winter samen gehad.
Simone0308 schreef:@Elan: Haha nee, ik bedoelde stofzuigers in de zin van de paarden die de blaadjes opeten