Kippen zijn leuk! Die van ons leggen allemaal 1 ei per dag, dus iedere dag 3 eitjes. Lekker!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, gezellig hoor. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
. En het is nog niet voorbij helaas.

Bij de buren is er ook wel eens een gepakt en bij de andere buren ook maar tot nu toe bij ons nooit. Ze gaan ' s avonds zelf op stok in het hok en die doe ik dan dicht als ik paarden ga voeren. 's Ochtends doe ik het hok weer open.
Maar als er een gepakt wordt dan is het zo, dan hebben ze een kort(er) maar heerlijk leven gehad!
soms is dat 20cm en soms stop ik maar na 50 cm, maar de ondergrond is hier heel wisselend. De ene keer heb je gewoon grond en soms stuit je op een groot blok graniet onder de grond en dan kan je maar beter stoppen
kristelhans schreef:Ons hok is ook een ren met een trapje omhoog naar een groot hok met kleinere leghokjes en een stok. En een raam. Je ziet ze tukken 's avonds, te koddig.
maar nu ze het een keer heeft gedaan, al hoe wel ze nu met de magnesium veel rustiger is. Heb ik er zelf wel de kriebels van. Ik dacht aan een hoogte van 1,30 of zo op die plek. Ze staan nu op 0,90 dan kan er 1 lijntje boven.
Er zijn de afgelopen jaren ook wel heel wat palen in de grond gezet, dan is zo'n ding het geld ook wel waard.