Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Zammie schreef:Is volgens mij inderdaad hetzelfde bedrijf. Ik moest ook een paar dagen wachten voordat ik bericht kreeg. En ik weet niet hoe het zit met bijv. vakantie? Maar ze zijn erg correct hoor, ook als het op het vervoer aankomt. Dan wordt je van te voren gebeld. Dus misschien nog even geduld hebben of even bellen?
hagelkruis schreef:Ik ben gewoon een beetje ongeduldig, haha!
Wil gewoon graag snel bestellen.Zammie schreef:Is volgens mij inderdaad hetzelfde bedrijf. Ik moest ook een paar dagen wachten voordat ik bericht kreeg. En ik weet niet hoe het zit met bijv. vakantie? Maar ze zijn erg correct hoor, ook als het op het vervoer aankomt. Dan wordt je van te voren gebeld. Dus misschien nog even geduld hebben of even bellen?
india schreef:hagelkruis schreef:Ik ben gewoon een beetje ongeduldig, haha!
Wil gewoon graag snel bestellen,
je kan ook ophalen in friesland bij charlot2000,
prima spul, goeie prijs en makkelijk uit elkaar te halen (ook met de hand),
Firefly4 schreef:zo, heb een mailtje gestuurd naar het bedrijf van die kokosbalen, prijs is wel flink gestegen zeg.... 5 balen inclusief transport en inclusief BTW komt op Euro 636,65
Pfff... nouja, maar eens overleggen... Nu hebben wij wel een kleinere bak dan 20x40, maar dan is het nog wel een bedrag...
denny1 schreef:Wie heeft zijn vezels bij Kokosvezels.nl vandaan en zijn deze lang en valt het makkelijk te slepen en met wat sleep je het??
Help ik wil een betere bak.