Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sokje87 schreef:Ik betaal € 280 in de maand.
Daarvoor krijg ik:
Box 3x3
1 baal zaagsel
2x havensbrok
3x hooi/kuil
Maandag tot vrijdag 's ochtends een half uur stapmolen. Kan mijn paard daar zelf ook nog in zetten als ik wil
Grote binnenbak in een U-vorm. Meestal is 1 bak 20x60, 1 20x40 en een longeercirkel
Enorme buitenbak, welke 's zomers ook als springtuin is opgestel, met agterberg bodem
2 paddocks
Wasplaats
Eventueel met warm water (€0,75 voor 8 minuten)
Mijn moeder betaalt 275 euro dacht ik.
Maar goed, dat zien we straks wel hoe we dat gaan doen... Ik heb het er zeker voor over, het is een mooie nieuwe en vooral kleine pensionstal...
frankiej schreef:sokje87 schreef:Ik betaal € 280 in de maand.
Daarvoor krijg ik:
Box 3x3
1 baal zaagsel
2x havensbrok
3x hooi/kuil
Maandag tot vrijdag 's ochtends een half uur stapmolen. Kan mijn paard daar zelf ook nog in zetten als ik wil
Grote binnenbak in een U-vorm. Meestal is 1 bak 20x60, 1 20x40 en een longeercirkel
Enorme buitenbak, welke 's zomers ook als springtuin is opgesteld, met agterberg bodem
2 paddocks
Wasplaats
Eventueel met warm water (€0,75 voor 8 minuten)
laat me raden: stal groenendaal...
ben er laatst geweest met de anda-dag. mooie manege hoor

rockey schreef:wij betalen 330 euro per maand, daar komt nog de wei (70 euro per maand, zetten ze je paard iedere dag 2 uur buiten) bij als je wil dat je paard daar op komt. solarium moet je apart betalen (1 euro is 6 minuten) en warm water ook (1 euro is 6 minuten) de paarden worden gevoerd en de stallen worden iedere dag gedaan, we hebben 2 binnenbakken en 1 buitenbak
wij hebben er nu 2 staan, de merrie heeft nog 42 euro veulentoeslag erbij (extra voer) en straks wordt dat 60 euro per maand er bij, want dat betaal je dan voor het veulen...
in totaal dus 720 euro per maand, zonder wei, zonder solarium en warm water ( mijn paarden gaan er iedere dag onder, ik betaal iedere dag 10 euro per dag voor die 2, dus reken maar uit 7 dagen in de week...) en zonder dierenarts kosten en hoefsmid.
eigenlijk absurd als ik het zo terug lees, gelukkig hoef ik het niet zelf te betalen, anders stond ik allang ergens anders!
Kendra schreef:Door je prijzen hoog te houden selecteer je ook je publiek...zie je wel op meer plekken.
frankiej schreef:als ik goed tel ben jij zo'n 1100 euro lichter elke maand aan je paarden?? Het moet niet gekker worden hier zeg. Ik vind 215 nogal stevig. Zo erg veel kost het hooi/gras, brok en stro nou ook weer niet hoor. Pakje hooi doet zo'n 2,5 euro en een zak brokken een tientje. En daarmee kun je toch heel wat voeren.