Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vrouwke schreef:Hier in Brabant sta je ook goedkoper met binnen bakken, afspuitplaats, solarium, weide, buiten bakken, enz.
Maar ligt er gewoon aan waar je woont. In Rotterdam of Amsterdam betaal je veel meer.
Ik heb wel eens gehoord dat mensen over de 300 euro betalen.
Ziet er erg mooi uit TS, ben trots op je!
_helga_ schreef:vrouwke schreef:Hier in Brabant sta je ook goedkoper met binnen bakken, afspuitplaats, solarium, weide, buiten bakken, enz.
Maar ligt er gewoon aan waar je woont. In Rotterdam of Amsterdam betaal je veel meer.
dat betaal ik in Brabant ook hoor meer dan 300
_helga_ schreef:vrouwke schreef:Hier in Brabant sta je ook goedkoper met binnen bakken, afspuitplaats, solarium, weide, buiten bakken, enz.
dat betaal ik in Brabant ook hoor meer dan 300
vrouwke schreef:wij hebben meerdere klanten die paard hier neerzetten ivm goedkopere stalli g en weidegang... er zijn ook stallen van 400 euro per maand bij amsterdam. Wij zijn ong zelfde als ts alleen dan wel binnenhal en luxe kantine ectHier in Brabant sta je ook goedkoper met binnen bakken, afspuitplaats, solarium, weide, buiten bakken, enz.