Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar uiteindelijk moet je het beter gaan doen met deze medicatie?
maar wil gewoon eigenlijk alles zelf doen in plaats van een beetje vegeteren op de bank

Bij mij is het "gewoon"een symptoom van ME.Probleem met dag/nachtritme.Het schijnt dat niet alle stadia van de slaap evengoed doorlopen worden,ik zou het eigenlijk moeten laten onderzoeken maar ik vind dat ik dit jaar alweer genoeg voor mijn kiezen heb gehad.
vergeet niet nog een beetje bij te komen en lekker te genieten van het mooie weer
Fijn dat de magnesium werkt 
ik houd het in gedachte.Mijn slechte slapen van de afgelopen weken waren voornamelijk door de pijn klachten en omdat mijn hersenen een opdonder hebben gehad met de onderzoeken.De medicatie die ik nu heb zou moeten helpen met slapen en de pijn.
dus dat scheelt) Ik voel me altijd het beste als ik er gewoon ook al ben ik aan het uitmesten er een beetje verzorgt uitzie. Ben totaal het tegenovergestelde van truttig, maar ik heb gewoon spijkerbroek en t-shirt aan, haar gewon netjes vast en make-upje op, eigenlijk doe ik dat gewoon elke ochtend.
jammer alleen weer dat de DA met een vork schrijft
ben daar te nuchter voor om in paniek te raken en is niet de 1e keer
en wel voordat boerman gaat ploegen.Mijn handen jeuken zo.Zal mijn buurman eens lief aankijken...als hij in de kruiwagen wil scheppen en vriendlief kruien...kan ik beetje aanwijzen en harken