Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kvulden schreef:Voor diegene die zelf de eitelling doen. Welke microscoop hebben jullie? Waaraan moet die voldoen. Ik zie er zo veel voor zoveel verschillende prijzen. En natuurlijk zegt iedereen de dure, maar kom ook berichten tegen van een microscoop van de Aldi die goed schijnt te bevallen. Die zijn niet meer verkrijgbaar.
gypsy toch...
wat een verhaal muiter
lizy29 schreef:Gypsy schreef:Dat is niet ver genoeg zeg, straks kom ik haar per ongeluk alsnog een keer tegen ja!!!
Niemand hier die iets verder woont, us, canada, zoiets?
Als hij groter is dan 1,2 mtr mag je hem hier wel komen dumpen
Onze kippen hebben we onder andere voor het vlees dus wij slachten zelf.
karev schreef:Als we Dan toch aan dieren doorschuiven doen heb ik nog wel een hele lieve kat in de aanbieding. .
Enige mankement is dat ie met veel overtuiging overal tegenaan pist...
(vooruit het blijft een karaktertje apart want het aaien dient wel te gebeuren met de juiste hand, met de juiste druk, op de juiste plek op de juiste manier) kvulden schreef:Antheman heb je dan de basis microscoop? Van 119,- het zout kan toch gewoon met keukenzout? Ik las ook met suiker dan pak je er nog een paar extra wormen bij, die anders niet te tellen zijn. Het telraam heb je daar ook vandaan? Of heb je echt zo'n kit gehaald.
Gypsywat een verhaal muiter
Antheman schreef:kvulden schreef:Antheman heb je dan de basis microscoop? Van 119,- het zout kan toch gewoon met keukenzout? Ik las ook met suiker dan pak je er nog een paar extra wormen bij, die anders niet te tellen zijn. Het telraam heb je daar ook vandaan? Of heb je echt zo'n kit gehaald.
Gypsywat een verhaal muiter
Ik heb denk ik een basis microscoop. Je hebt floutingzout nodig, geen keukenzout. Ik had een alles in 1 pakket voor 200 euro.
lizy29 schreef:Een dagje bij onze senior merrie in de wei en hij is zo mak als een lammetje joh![]()
Maar de kippen waren eigenlijk een losse opmerking over de kippen voor de honden. Waarschijnlijk had ik beter even gequote