Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:@boemel: ben je dan niet beter af met een klein vrachtwagentje op goedkoop tarief wegens weinig kilometers ??
Chasey schreef:Het gaat nu wel, maar moet echt kalm aan doen. Op medisch advies.
Kan ook niet anders, want ben echt ontzettend moe.
Moet vandaag alleen Marloes nog naar de manege brengen. Ze gaat een buitenrit maken. Is het mooi weer voor. Doe ik ondertussen de oogjes wel even dicht in de auto. Normaal neem ik een boek mee als ik moet wachten, maar nu ga ik ff![]()
![]()
Maar baby is goed actief, merk geen gekke dingen, gelukkig.
Hier vorige week ook al een rekening gehad van de garage.
Even een paar kleine reparaties. €3000,-![]()
![]()
En dan hebben we een aantal zaken nog maar even laten zitten die er ook aan zitten te komen, maar nog wel heel even kunnen wachten.
boemel schreef:Ai dat is wel een enorme rekening, dan mag ik nog niet zo klagen.
Ik krijg deze week een andere auto.
Noodgedwongen, want de huidige leaseauto wordt vervangen door een elektrische auto.
En die mag geen trailer trekken.
De "nieuwe " mag 1500kg trekken en dat is voldoende. Ik rij door t thuis werken nog maar iets van 6000km per jaar. Wilde dus vooral niet teveel geld uitgeven aan een auto.
Ik hoop wel dat ik er geluk mee heb.![]()
As maandag gaan ze als alles mee zit aan de rijbak beginnen.
Nou ja, de graafwerkzaamheden. Eerst moet t erger worden toch?
kojack schreef:boemel schreef:Ai dat is wel een enorme rekening, dan mag ik nog niet zo klagen.
Ik krijg deze week een andere auto.
Noodgedwongen, want de huidige leaseauto wordt vervangen door een elektrische auto.
En die mag geen trailer trekken.
De "nieuwe " mag 1500kg trekken en dat is voldoende. Ik rij door t thuis werken nog maar iets van 6000km per jaar. Wilde dus vooral niet teveel geld uitgeven aan een auto.
Ik hoop wel dat ik er geluk mee heb.![]()
As maandag gaan ze als alles mee zit aan de rijbak beginnen.
Nou ja, de graafwerkzaamheden. Eerst moet t erger worden toch?
Eerst moet het lelijk worden en daarna knapt het allemaal weer op. Vergeet geen voor en na foto's te maken, dat is altijd leuk.